לא פטרת
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הלכתי לרופא עור וקיבלתי לקחת טארבינפין אחרי 4 חודשים לא השתנה מצבי בציפורנים. עדיין מופעים עליהן כתמים אדומים שהולכים ומצהיבים אם הזמן והשטח הצהוב הולך ומשתלט על הציפורן. בבדיקת תרבית האחרונה שעשיתי לא נימצא פיטריה. יש לציין שעברו יותר מ7 חודשים מאז שלקחתי את הכדור והמצב ממשיך להחמיר מהכדאי לעשות ולמי כדאי לפנות , ומה עוד יכולה להגיד בדיקת התרבית חוץ מזה אם יש או מאין פטרייה?
התרבית מראה על קיום או היעדר מזהם פטרייתי. אם קיבלת טיפול דרך הפה ולמשך 4 חודשים וטרם חל שינוי יש לשוב ולהיבדק בשנית כדי לברר את מהות השינוי. לעתים יש צורך בנטילת דגימה עמוקה יותר כדי לברר סיבת מה הסיבה לשינוי זה בצבע הציפורן.