שאלה
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לשאול, במידה ועשיתי תרבית ונלקחה הבדיקה רק מהבוהן, איך אדע אם לא נדבקו שאר האצבעו ? קיבלתי טיפול באמצעות לק לוסריל למשך 6 חודשים, בעוד שבשבוע הראשון עלי לשים כל יום ורק לאחר מכן למרוח פעם בשבוע.. כמו כן, אין מספיק פצירות בקופסא עבור 6 חודשים.. האם ניתן להשתמש באותה פצירה ואיך אדע אם הציפורניים האחרות לא נדבקו? אציין כי לא ניתן לראות את הפטרייה, היו נקודות קטנות לבנות על הציפורן ומדובר בזן נדיר.. תודה מראש
ניתן למרוח פעם בשבוע ולא אמורים למרוח כל יום. זה בעצם מה שעושה טיפול זה ייחודי, דיינו רק פעם אחת בשבוע. ניתן להשתמש באותה הפצירה תוך הקפדה על נקיונה באלכוהול אחת למספר שבועות. אם אין ממצא חיצוני בשאר הציפורניים, אזי אני מניח שאינן מעורבות, אך אם את עדיין חוששת תצרניים אחרות.בות ציפוטרכי לחזור למומחה שיבדוק אותך שנית כדי לשלול מעור