צפורן לבנה
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סוכרתית והאחות שלחה אותי לרופאת עור עקב כמעט חצי צפורן לבנה באגודל ברגל. הרופאה טענה שזה לא ממש במצב חמור והורתה לי למרוח אגיספור. המצב הוא שאין שום שנוי והצפורן עדין פחות מחצי לבנה, לפעמים זה נראה דועך ולפעמים מתחזק. אני דואגת כי אני במצב של סיכון(סוכרתית)... איך נפטרים לגמרי מהבעיה?
הטיפולים יכולים להיות מקומיים או סיסטמיים. כל טיפול בציפורן מצריך התמדה לתקופה ממושכת. טיפול סיסטמי הינו יעיל יותר מהטיפול המקומי כי הוא מגיע למוצא הציפורן ומחסל את הפטרת מהעומק.