פטרת
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי פטרייה בשלוש ציפורניים ברגליים בבדיקה לא גילו כלום אך הרופא רשם לי טרבינאפין אני לוקח את הכדורים כבר חודש וחצי ולא רואה שיפור הייתי כרגע בביקורת אצל הרופא הוא רשם לי איטרנול לשבועיים ומשחת אגיספור אוניסקוט הרופא טען שיש שיפור מינימלי השאלה שלי היא כזאת : קראתי שטרבינאפין יעיל יותר לפטרת ובכל פחות תופעות לוואי האם יש כאן רמז לכך שהמצב שלי חמור ויהיה קשה מאוד להתפטר מהפטרייה..? האם הרופא החליף לי את הכדורים כי הטרבינאפין לא היה יעיל? אני חושש שאם הטרבינאפין לא היה יעיל אז גם איטרנול לא יעבוד תודה
הצמיחה של הציפורניים לרוב מתחילה לקראת סוף הטיפול הסיסטמי ולא מתחילתו, כך שאינני רואה כל סיבה להפסיק טיפול סיסטמי לציפורני הרגליים והחליפו לאחר לאחר כחודש וחצי בגלל אי צמיחה של הציפורניים. לגבי שאר השאלות תיצטרך לשאול את הרופא שלך לגביהן.