פטרת
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי פטרייה בציפורניים ברגליים ואני לוקח למיסיל לציפורניים הפגועות יש נטייה להתקלף לפני כמה ימים קילפתי ציפורן פגועה יותר מדי וירד דם אני מפחד שכך תחדור פטרייה שוב למרות שאני לוקח כדורים קראתי שפטרייה חודרת לאחר טראומה לציפורן אחרי שירד דם שמתי פולידין ואח"כ שמתי אגיספור (לא אגיספור אונסיקוט) יש לי בבית לק בטרפן אבל קראתי שלא מומלץ לשלב אותו עם למיסיל לכן שמתי אגיספור השאלה שלי היא האם אפשרי שאפסיק לשים אגיספור ואשים בטרפן? האם אפשר לשים בטרפן יחד עם למיסיל והאם צריך הפסקה בין האגיספור לבין הבטרפן? תודה
אתה נוטל טיפול בלמיסיל פומי. בזמן טיפול זה אין צורך בכל תוספת של טיפול מקומי. תפסיק הכל ושים פולידין בלבד.