פטרת בבהונות הרגליים
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי פטרת בשתי בהונות הרגליים מזה שנתיים. אני מטפלת כל הזמן בלק לוסריל פעמיים בשבוע וטיפות אגיספור כל יום. עתה הציפורניים חזרו לצבען הטבעי אך בכל צד של הציפורן עדיין יש כתם כהה יותר מהצבע הטבעי שאינו מתפשט(לא כתם כחול אלא קצת כהה יותר מצבע הציפורן). האם ייתכן שהטיפול הוא כל כך ארוך? האם להמשיך בטיפול זה? עכשו עם בוא הקיץ האם אפשר להמשיך למרוח לוסריל אך גם למרוח לק קוסמטי ועליו להמשיך למרוח את הלוסריל? האם טפטוף טיפות אקונומיקה עוזר להדברת הפטרת?
קראתי את תשובתך אך חוזרת על שאלתי האם אפשר למרוח על הציפורן לק קוסמוי רגיך ועליו את הלוסריל וטיפות האגיספור