טרבינאפין וטיפולי אפילציה
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 28 ולוקחת כבר כשבועיים טרבינאפין היות ואני סובלת מפטרת הציפורן והעור. מאז שאני לוקחת את הכדורים, אני רואה שהעור שלי מגיב בצורה קשה באופן משמעותי לטיפולי אפילציה להסרת שיער שאני עוברת בפנים ובעורף (בדרך כלל נוצרים פצעונים קטנטנים שמחלימים תוך כמה ימים). האם הטרבינאפין גורם לעור להיות רגיש הרבה יותר מהרגיל? האם עלי להפסיק בינתיים עם טיפולי האפילציה? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
לא ידוע על קשר בין אפיליציה לטיפול בטרבנפין
הייתה לי פריחה מאוד משמעותית בפנים לאחר לקיחת הכדורים