טיפול בפטרת העור
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום מזה כחודש אני נוטל טרבינאפין כדורים לטיפול בפטרת העור בצידי כפות הרגליים כיוון שמשחות למינהם לא הועילו אך ללא שיפור משמעותי במיוחד אני גם סובל מהזעת יתר ברגליים וכל נעילה של הנעל והזעה בה לוקח אותי 4 צעדים אחורה בהחלמה האם להמשיך עם הכדורים והמשחות (למיסיל) ברגל והאם משחות סטרואידיות עלולות להעביר את הנגעים ברגל שהם עיגול בצד כף הרגל שמתמלא שלפוחיות אחרי נעילה של הנעל והזעה בה ובייבוש וחיטוי פלוס משחות ולהיות יחף העיגול אדום ונקי אך עדיין קיים
האם אפשרי להשתמש באגיספור ג'ל בבוקר וציקלודרם בערב תודה