כדורי טרבינאפין
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני לוקח כדורי טרבינאפין עבור פטריות בציפורניים ברגליים מזה כשלושה חודשים. נראה כי יש שיפור, אבל אינו דרמטי. האם יש מגבלה של זמן ללקיחת הכדורים? האם כדאי לעשות הפסקה לפני המשך הטיפול?
טיפול בכדורים , השיפור מתחיל להראות רק אחרי 3 חודשים מתחילת הטיפול , אז לפי מה שאתה מספר זה נשמע תקין. גם לאחר שתסיים את הטיפול 4 חודשים , החומר מצטבר לך בגוף בציפורניים וממשיך לפעול בגוף 3 חודשים אחרי סיום הטיפול ככה שתצפה לשיפור גם לאחר שאתה מסיים את הטיפול ולא נוטל כדורים.
אכן השיפור עם טיפול בטרבנפין הוא לא מהיר , מקובל לתתת 3-4 חודשים, בהמשך מפסיקים והשיפור צפוי להמשיך גם כחצי שנה לאחר ההפסקה כי התרופה מצטברת בקרטין של הציפורן