כדורי טרבינאפין

דיון מתוך פורום  פטרת הציפורניים

08/09/2015 | 12:05 | מאת: איתי

שלום אני לוקח כדורי טרבינאפין עבור פטריות בציפורניים ברגליים מזה כשלושה חודשים. נראה כי יש שיפור, אבל אינו דרמטי. האם יש מגבלה של זמן ללקיחת הכדורים? האם כדאי לעשות הפסקה לפני המשך הטיפול?

לקריאה נוספת והעמקה
16/09/2015 | 07:26 | מאת: נתנאל

טיפול בכדורים , השיפור מתחיל להראות רק אחרי 3 חודשים מתחילת הטיפול , אז לפי מה שאתה מספר זה נשמע תקין. גם לאחר שתסיים את הטיפול 4 חודשים , החומר מצטבר לך בגוף בציפורניים וממשיך לפעול בגוף 3 חודשים אחרי סיום הטיפול ככה שתצפה לשיפור גם לאחר שאתה מסיים את הטיפול ולא נוטל כדורים.

אכן השיפור עם טיפול בטרבנפין הוא לא מהיר , מקובל לתתת 3-4 חודשים, בהמשך מפסיקים והשיפור צפוי להמשיך גם כחצי שנה לאחר ההפסקה כי התרופה מצטברת בקרטין של הציפורן

מנהלי פורום פטרת הציפורניים