פטרת ציפורניים
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם 1.אני עושה שימוש במכשיר מתחילת מאי ועד היום .התחלתי כפעמיים ביום ובהמשך 4,5 פעמים ביום ויותר 2.אני עדיין לא רואה שינוי משמעותי.הפטרת אצלי היא בכל ציפורני כף הרגל ,בשתי הרגליים. 3.האם יש הגבלה למספר הפעמים שמותר ביום? 4.מדוע המכשיר הוגבל לשימוש ל-7 דקות רצופות,והאם מותר לחזור על השימוש באופן רציף.והאם יש משמעות לשימוש רב במכשיר מעל המידה המומלצת. 5.אשמח לקבל תשובה ממי שעשה שימוש במכשיר וקבל תוצאות חיוביות.
מכשיר הלייזר שאתה מדבר עליו הינו יעיל אך לא בכל המקרים יש לטפל הסבלנות לפחות 3 חודשים ואם לא יהיה שיפור יש להבדק מיקולוגית -