שמן אורגנו לפטרת הציפורניים
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, רציתי לשאול אם שמן אורגנו טוב לציפורניים בכף הרגל?והאם יהיה שיפור?
היי שרה אני ניסיתי כל משחה או קרם אפשרי לפטריה בציפורן במשך שבע שנים, כולל אורגנו פראי, הכל הראה שיפור קל בהתחלה ואחרי חודשיים הציפורן חזרה למצב הקודם של הפטריה. כרגע אני כבר 4 חודשים נוטלת טרבינאפין, הציפורן גדלה באופן בריא, הפטריה גדלה החוצה.. כל עוד מקפידים על תזונה שאינה רווית שומן, בדיקות דם חודשיות ומעקב רפואי, עדיף ליטול כדורים ולא לבזבז את הכסף על המשחות שלעיתים רחוקות יעזרו... בהצלחה.
פטריית הקנדידה משגשגת על מצע תזונתי של סוכרים ושמרים.במצבי התפשטות גדולים או בהשתרשות ארוכת זמן של הפטרייה-במידה ורוצים לטפל בשמן- אין מנוס מלהוסיף 6 חודשים של הימנעות מסוכרים וממזונות מבוססי שמרים {בצקים על בסיס שמרים,גבינות עובש,יינות ובירות } שהם המזון של פטרייה זאת