פטרת שהפכה לעובש
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אז אני סובלת מהקנדידה הרבה זמן, ניסיתי את כל הדרכים האלטרנטיביות שאני מכירה ולא עזר. וזה רק החריף. בימים האחרונים גיליתי גם שחור, ורופא העור אבחן את זה כעובש. זה די מדאיג אותי. אולי זה רעלים שיש אצלי בגוף? לאחר שכלו כל הקיצים פניתי לקבל טיפול קונוונציונלי - ואז - הרופא נתן לי איטרנול שגרם לי להרבה תופעות לוואי ואחרי 2 כדורים הפסקתי, טרם הספקתי להגיע לרופא. אבל התופעות לא היו חמורות, פחדתי שיחמורו. כאבי ראש, בחילות והרבה נפיחות... איך מתפטרים מהפטריה הזו? זה לא יאומן מה שקורה. האם העובש מראה על החמרה או על שיפור?
אם האיטרנול גרם לתופעות לואי ניתן לשקול פלונקול ביעוץ רופא עור