שימוש באיטרנול ובעיה במחזור החודשי
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי לפני חודשיים וטרם קיבלתי את המחזור החודשי. התחלתי להשתמש באיטרנול לפני חודשיים- שבוע בחודש, שני כדורים פעמיים ביום. יש לי עוד חודשיים. האם יש קשר בין אי קבלת המחזור לשימוש באיטרנול? (כתוב בתופעות הלוואי שיכולה להיות הפרעה במחזור החודשי ולא הבנתי למה הכוונה.. חשוב לציין שאני לא מניקה ולכן לא צריך להיות עיכוב בקבלת המחזור מהבחינה הזאת. אודה לתשובתכם, תודה.
זה לא מתופעות הלואי הידועות של אירטקונזול , חשוב לבדוק אופציה של הריון