Aspergillus terreus
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איש לי כתמים שחורים בצפורנים - בוהן שתי הרגלים מזה תקופה ארוכה. אחת מהן חמורה מאד ומכסה את כל הצפורן. השניה מעט שחורה אבל לאחרונה החלה צריבה וכאב מסביב לצפורן. בבדיקת גם נרשם: Aspergillus terreus קיבלתי טיפול בכדור ITRANOL. תוכל בבקשה להסביר מהו ה Aspergillus terreus ? האם מסוכן ? מהם הטיפולים האשפריים ? וההשלכות של כל אחד מהם ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אספרגילוס הינו לרוב מזהם שמדביק מדוכאי חיסו. בציפורניים יכול לשמש כספרופיט(אינו גורם פטוגני) על ציפורניים דיסטרופיות במצבים נדירים מאוד יכול לשמש מזהם ראשוני בציפורניים, ואז הטיפול באטרנול הינו טיפול מקובל