פיטריה בציפורן
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כמה שבועות התחילה לכאוב לי אחת האצבעות ברגל, ושמתי לב שהעור שמסביב לשורש הציפורן אדום וכואב כשנוגעים או דורכים. מהבושה הזנחתי את זה והמשכתי לסבול. אחרי זמן מה הרגשתי כאילו הציפורן מתנפחת והיא קיבלה מעין חיספוס מוזר. היום הציפורן קבילה גוון צהבהב ונדמה לי שאם אמשוך אותה קצת היא תתנתק. פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה, איך אפשר להתמודד עם זה? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
לאזור האדמומיות מסביב לציפורן ניתן למרוח קרם טרידרם פעמיים ביום ולפנות לרופא עור להמשך טיפול