אחרי הפטרת
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני לקחתי 4 חודשים את התרופה טרבינאפין טבע 250. הפטריה עברה. יש לי 2 שאלות. 1. כמה זמן עלי לחכות לפני שאפשר להכנס להריון כך שהתרופה לא תהיה בגוף יותר ולא תזיק לעובר? 2. כיצד אפשר לעזור שהפטרת לא תשוב? תכננתי להחליף את כל הגרביים שיש לי. האם רצוי להחליף את הנעלים? או שיש דרך לנקות אותן שלא יהיה פטרת בפנים (לשפוך אקונומיקה בתוך הנעל או משהו)? האם יש עוד משהו שאפשר לעשות? תודה!
באשר לשאלה הראשונה - אחרי הפסקת הטיפול ניתן להכנס להריון, כי אמנם התרופה יכולה להשאר בקרטין של הציפון כחצי שנה אך התרופה מתפנה מהדם מייד באשר למניעה חשוב לא להדבק מחדש במיוחד מאנשים שייש להם פטריה, מקלחות, בריכות וכדומה