ניסיתי לטפל,לא מצליח
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי. עברתי טיפולי לייזר ומשחות לטיפול בפטרת הציפורניים.. הפטרייה בעור עברה.הרגשת הכאב חלפה אך הציפורן עדיין נראית לא טוב...(השתפר מעט אך עדיין נראה זוועה) בעבודתי החדשה אני נאלץ לעבוד עם סנדלים. האם ישנה דרך מהירה לטיפול במראה הציפורן? לפחות דרך להסתירה זמנית? האם כדורים יפתרו את הבעיה? אציין שאני בחור צעיר,בן 20 ולכן תחושת הבושה והתסכול מועצמת מהרגיל. תודה.
צריך לקחת משטח מהציפורן, לודא שייש ריפוי מקולוגי במידה ולא יש לשקול כדורים