אוטופיק דרמטיטס אצל מבוגרים

דיון מתוך פורום  אטופיק דרמטיטיס - אסתמה של העור

04/04/2013 | 20:57 | מאת: אולגה

בעלי סובל מאוטופיק דרמטיטיס. ביקרנו אצל המון רואפי עור כולל רופאים פרטיים ואף אחד לא יכול לומר במדוייק מה עליו לעשות על מנת להקל על הסימפטומים. הוא מתגרד כל הזמן! וזה לא מפסיק אף פעם, בנוסף לכל המקומות הרגילים הוא סובל מגירודים בקרקפת ומקשקשים במידה רבה. ניסינו שמן ושמפו בלנאום - אין שום תגובה לדבר הזה. בנוסף ניסנו אלקום שזה משחה שלא מומלץ להשתמש בה הרבה אבל היא היחידה שעוזרת, כלומר פשוט הורגת את הסימפטומים והגירודים אבל כמובן לא מעבירה את המחלה עצמה. באחד המאמרים קראתי ש A-DERMA פותח במיוחד עבור חולי אוטופיק. אשמח לכל המלצה שהיא עבור תכשירים, שיטות סבתא רפואה משלימה וכל המשתמע כי הייאוש גדול!

לקריאה נוספת והעמקה

אטופיק דרמטיטיס הינה מחלה כרונית, וככזו , מחייבת טיפול כרוני. לא קיים טיפול שיעלים את ביטויי המחלה מבלי שישובו עוד (כמו גם כל מחלה כרונית אחרת שבה עולם הרפואה מטפל, כמו יתר לחץ דם וכו') במידה ואלוקום עוזר ותדירות השימוש בו אינה גבוה, היינ 1-2 פעמים בשבוע, אין בכך כל בעיה , וניתן להמשיך ולטפל כך. במידה והמחלה קשה ואינה מגיבה לשימוש בסטרואידים, יש לשקול טיפולים אחרים, כמו פוטותרפיה.

08/04/2013 | 10:03 | מאת: אירית

הרבה פעמים לרפואה הטבעית יש פתרונות יעילים וטובים. בהמלצת חבר בעלי התחיל להשתמש בג'ל סקין סייבר של מורז שמיועד לאטופיק דרמטיטיס והשיפור הורגש כבר בהתחלה. גם דיקור הרבה פעמים עוזר במקרה של אטופיק. ממליצה לך לגשת לבית מרקחת ולהתייעץ שם עם היועצות במחלקת טבע.

מנהל פורום אטופיק דרמטיטיס - אסתמה של העור