בן 22 פצעים בפנים

דיון מתוך פורום  אקנה, פצעי בגרות

02/09/2014 | 23:51 | מאת: יניב

שלום דוקטור יורב, אני בן 22 ויש לי פצעים בפנים, בעברי ניסיתי לקחת כל מיני עזרים נגד הפצעים אם זה ממשכות וגלים ומה לא.. לפני שנתיים הרופא המליץ לי על מינוצוקלין ואחרי שבוע של שימוש בכדור הפסקתי בגלל כאבי ראש. מאז לא לקחתי שום דבר והשתמשתי רק במשכות וכל מיני תרסיסים אלכוהולים כאלה ששורפים אחרי שימוש וכל מיני דברים. יש לי תקופות שהפנים שלי נראות ממש אחלה ויש תקופות שיש די הרבה פצעים. כרגע אני במצב שיש לי מצד הלחיים כל מיני פצעים/צלקות ואפילו קצת במצח וליד השפם. חשוב לציין שהחומרה של הפצעים שלי הם בינונים ומטה ואם אפשר לדרג אז 6 מתוך 10 אבל זה עדין מפריע ומאוד מציק אני נוגע בהם ומפוצץ כי זה ממש לא נעים.. עכשיו אני רוצה להתחיל לקחת רואקוטן כי מתחיל החורף ואני לא יודע אם זה מומלץ למי שיש לו פצעים ברמה בינונית.. אם כן האם מומלץ לקחת? כמה זמן משך הטיפול? אחרי כמה זמן רואים תוצאות? והבנתי גם שהתרופה אחרי כמה זמן מוציאה פצעים.. השאלה אם זה עד כדי כך רציני או משהו שטותי? אני באמת לא יודע מה לעשות.. .

לקריאה נוספת והעמקה
03/09/2014 | 00:09 | מאת: יניב

דוקטור שחכתי להוסיף כמה דברים מאוד חשובים וזה שלקחתי משך שנה+ סוג של אלכוהול כזה מאיזה קוסמטיקאית ואתמול הפסקתי להשתמש בזה כי המצב בפנים שלי בזמן האחרון ממש ממש מחמיר אם זה פצעים שומנים די גדולים שממש מפריעים. בגדול אז הפסקתי אתמול להשתמש בזה כי אחרי שנה+ כבר הבנתי שזה לא עוזר..חשוב לי לציין שאני כמעט ולא אוכל שום גבינות או דברים שומניים כמו בורקסים וכדומה. אני לא אוכל כמעט כלום ועדין יוצא.. אני כבר לא יודע הורמונים או לא.. האם זה קשור גם לחיי המין? די הרבה זמן לא עשיתי סקס מסיבות אישיות האם זה יכול להיות בגלל זה המצב החמיר? אני באמת כבר אובד עצות.. תודה רבה דוקטור וסליחה על ההודעה הארוכה אני באמת אובד עצות אחרי שהפנים מחמירות לי משבוע לשבוע וזה בדרך כלל לא ככה.

אין קשר לסקס זהו מיתוס . שוב עדיף טיפולים אצל רופא . יכול להיות שהאלכוהול ייבש הפנים ויצר תגובה הפוכה .

הי שלום ממליץ להתייעץ עם רופא עור שיראה מצב פניך ויתאים לך הטיפול המתאים יכול להיות ברואקוטאן ויכול גם בפוטותרפיה

04/09/2014 | 09:48 | מאת: יניב

אם ימליץ לי לקחת את הרואקוטן ועכשיו ספטמבר זה בסדר או שנותנים את זה שיש רק יותר מזג אוויר חורפי? ולכמה זמן לוקחים את זה בערך? שוב המצב של הפנים שלי זה בינוני+- 5/6 מתוך 10 ולפעמים המצב טוב ולפעמים לא. ועוד שאלה קטנה זה קשור לאוכל גבינות/שומנים וכו'? אני לא אוכל כמעט ועדין יוצאים.. שוב תודה!

מנהל פורום אקנה, פצעי בגרות