רואקוטן

דיון מתוך פורום  אקנה, פצעי בגרות

13/06/2013 | 10:38 | מאת: הדר

שלום דר יש לי בעיה שמאוד מטרידה אותי. התחלתי טיפול בהתחלה בקריוטן כדור של 40 מג ליום.(משקל 50). כבר מהחודש הראש היו תוצאות טובות לא יצאו לי בכלל פצעים וסבלתי מהמון תופעות לוואי ורגישות קשה לשמש. בחודש השני החלפתי לרואקוטן בשביל לחלק את המנות של הכדורים. מהחודש השני ועד החמישי הפסיקו לי כל התופעות לוואי והעור דלי חזר להיות שומני במקצת. הקרקפת לי

לקריאה נוספת והעמקה
13/06/2013 | 13:22 | מאת: נטלי

הקרקפת שלי לא יבשה בכלל אפילו שומנית לפעמים.. אני מרגישה שהכדור לא משפיע עלימספיק חזק.. אולי זה בגלל שאני לוקחת את הכדור עם ארוחה לא גדולה מספיק ? אחרי חמישה חודשים במינון גבוה למשקל גופי התוצאות לא טובות עדיין יש פצעים שלא החלימו ויוצאים לי מדי פעם פצעים..אין לי רגישות לשמש כמו בחודש החודש עם הקריוטן, כלומר אני יכולה להסתובב בשמש ללאמקדם הגנה ולא יקרה לי כלום. בנוסף הפרופיל ההורמונלי שלי תקין. מה מייעץ לי לעשות? למה הטיפול משפיע עלי ככה? זה ברור שאם הפסיק עכשיו את הטיפול המצב יחזור לקדומותו. תודה רבה מראש.

מבלי לראות מצבך אנני יכול לומר מדוע משפיע עליך בצורה זו או אחרת . לשאלותייך :אין קשר לאוכל לפעמים נדרש קורס ארוך יותר .לגבע השמש לא הבנתי מהזה"לא יקרה לי כלום" התוצאה בעתיד פיגמנטציה .

מה השאלה? קיורטן ורואקוטאו אותו כדור

מנהל פורום אקנה, פצעי בגרות