רואקטן והשלכותיו...

דיון מתוך פורום  אקנה, פצעי בגרות

23/04/2013 | 15:23 | מאת: ליאור

ד"ר יורב שלום רב, לפני כחודשיים ניתן לי טיפול ברואקטן שהוגדר על פי רופא העור כטיפול עדין(10 מג") כשבהתוויה שלוש פעמים בשבוע..(יום כן, יום לא). לדאבוני לא צלחה ידי לעמוד במשימה , היות ועם התחלת הטיפול התחילה התפרצות אגרסיבית של אקנה... מראה שלא יכולתי לשאת... אינני ילדה עוד( בת 36 בקירוב..)כך שלמעשה נטלתי סה"כ כ- 10 כדורים במשך חודש ימים...ולפני כחודש הפסקתי הכל. שאלותיי הינן: 1.האם אוכל להתחיל ליטול מינוציקלין במקום? כמה זמן עליי להמתין עד שאוכל להתחיל מינוציקליו?( בזמנו, כששאלתי האם אוכל ליטול רואקטן ומינוציקלין במשולב על מנת למזער תופעות הלוואי נאמר לי ע"י רופא העור כי אסור ליטול את התרופות בחופף היות ומדובר בהשפעה ניגודית(???!) 2.כמה זמן לאחר תום הטיפול אוכל להסיר שיער בשעווה או בקרן אור IPL? 3. האם חודש לאחר הפסקת כדורים הינו זמן מספק לביצוע החלקת שיער? ( מדובר בהחלקה יפנית..חומר כימי וכו'). רוב תודות.... ליאור.

לקריאה נוספת והעמקה

ליאור ערב טוב לשאלותיך: א.הייתי מבצע בדיקות דם כולל פרופיל הורמונלי לראות שאין בעיה ב.צודק הרופא אין אפשרות לשלב שתי תרופות נוגדות ג.טיפול פוטותרפי מצליח למזער ברוב המקרים את תופעות הלוואי ד. הסרת שיער בכל טכנולוגיה ניתן לבצע חודש אחרי תום השימוש ברואקוטאן וגם אז בזהירות . ה. הייתי ממתין עוד קצת עם חומרים כימיים .

28/04/2013 | 18:26 | מאת: ליאור

ד"ר יורב היקר, ראשית, אני מבקשת להודות לך על תגובתך המהירה והמפורטת. אני מודה שאני מאוד מבולבלת... מחד, גם בתשובתך וגם בתגובת רופא העור שטיפל בי לכאורה לא ניתן לשלב טיפול במינוציקלין ובראוקטן היות ומדובר בהשפעה ניגודית... ומאידך.., בשיטוטיי בתגובותייך לשאלות בשרשורים קודמים כתבת לא פעם כי הדבר ניתן כדי למזער תופעות לוואי.. אני תוהה מה נכון?? לפני כחודש הפסקתי רואקוטן.. נטלתי כ-10 כדורים סה"כ בתקופה בת חודש ימים.. אני כבר חודש ללא כל טיפול.. האם אוכל להתחיל מינוציקלין עתה? האם לא חלה השפעה ניגודית ולא יוסב לי כל נזק? אנא האר את עיניי בתגובתך. כן, אשמח באם תואיל לנקוב בנקודת זמן בה להערכתך יהא זה בסדר לעשות החלקת שיער לאחר תום טיפול קצר ברואקטן. תודה רבה על הכל!!! ליאור.

מנהל פורום אקנה, פצעי בגרות