רואקוטן

דיון מתוך פורום  אקנה, פצעי בגרות

29/01/2013 | 00:02 | מאת: קרן

מצב האקנה שלי הוא בינוני. רופא העור שלי הציע לי לקחת רואקוטן. לפני זה לא חשבתי לקחת כי לא חשבתי שבכלל ירשו לי במצב שלי... אבל הרופא שלי הוא קצת מוזר, והוא טוען שכל המשחות והכל זה חרטא (ציטוט שלו) ושום דבר חוץ מרואקוטן לא עוזר. המצב שלי הוא שיש לי בערך ארבעה חמישה פצעים וחוץ מזה יש לי הרבה כתמים בצידי הפנים, ואני לא יודעת אם רואקוטן זה מה שיעזור לי במקרה הזה והרופא לא בדיוק עונה על שאלות שאני שואלת אותו. אני לא יודעת אם לקחת רואקוטן!! עזרה בבקשה? (:

לקריאה נוספת והעמקה
29/01/2013 | 14:43 | מאת: נוי כוכבי

שלום וברכה, קרן ! תקשיבי, אם את רוצה שלא יגדלו לך יותר פצעים וחצ'קונים רק רואקוטן/קיורטן מעלימים את הפצעים. והסיכוי ש90% לא יגדל לך יותר חצ'קונים או פצעים. עכשיו לגבי הכתמים: יש הטוענים שרואקוטן/קיורטן מעלימים כתמים ויש הטוענים שלא. בעיקרון הכתמים עוברים מעצמם בערך כמה חודשים כי תמיד העור מתחדש. לגבי המשחות: הרופא צודק, ישנן משחות שלא עוזרות ואף גורמות לצמיחת חצ'קונים חדשים וישנן משחות שמשפיעות מצויין למצב קל! הבחירה בידך קרן. בהצלחה רבה לך קרן :-)

קרן לא יהיה זה רציני מבחינתי לתת אבחנה על סמך התאור שלך רואקוטאן בהחלט יעזור לאקנה אם סומכת על הרופא לכי בהצעתו יכול להיות שרואה מה שאת לא רואה .לגבי הכתמים הם תוצאה של הדלקת לוקח לפעמים מס חודשים אך בסוף רובם נעלמים

מנהל פורום אקנה, פצעי בגרות