הפסקת רקוטן בשל תאונה

דיון מתוך פורום  אקנה, פצעי בגרות

26/01/2012 | 23:02 | מאת: נעמי

שלום, שנה שעברה צרכתי רואקוטן לטיפול באקנה. רופאת העור שלי אמרה לי לנטול אותה למשך חצי שנה, ולאחר כ-3-4 חודשים מאז תחילת הטיפול ציינה שאמשיך את הטיפול עד 6-8 חודשים.התמדתי מאוד בטיפול ואכן נעלם לי האקנה לחלוטין, אך נאלצתי להפסיק בבת-אחת לנטול רקוטן בדיוק 6 חודשים לאחר תחילת הטיפול, בשל תאונת דרכים וניתוח שעברתי(מחשש של הרופאים שאקח את הרואקוטן כאשר יש לי צלקת מהניתוח).מצב הפנים היה עד עכשיו בסדר גמור, אך בשבועיים האחרונים פתאום חזר לי קצת האקנה- ושום דבר בתזונה שלי, בהרגלי הנקיון שלי או בסביבה שלי(מידת אבק בחדר וכ'ו)לא השתנה כלל! אני לא מבינה מה קרה פתאום וכיצד ניתן לטפל בזה. האם אני צריכה להשלים עוד חודשיים רצופים של רקוטן-כי אולי מלכתחילה הייתי צריכה להיות בטיפול 8 חודשים?- למרות שמצב האקנה שלי לפני הרואקוטן לא היה חמור מאוד יחסית אז היה אמור להספיק לי רק חצי שנה ולא יותר, לא? ובמידה ואני צריכה להמשיך עם הרואקוטן, האם מספיק להשלים חודשיים אחרונים של הטיפול, או שאמורים להתחיל מההתחלה??

לקריאה נוספת והעמקה

נעמי בוקר טוב באופן עקרוני הטיפול באקנה יכול להמשך עד 8 חודשים לעיתים ישנם מיקרים שצריכים לחזור על הטיפול. בשל ההפסקה שנכפתה עלייך ,כנראה(לא ראיתי מצב םניך) שעליך לחזור על הטיפול.גשי לרופא העור שלך כדי שיוכל לבדוק אותך ולהחליט על מינון וזמן לקיחה לפי מצבך היום

02/02/2012 | 22:53 | מאת: נעמי

האם יכול לקרות מצב שבגלל הפסקה שנכפית (הפסקת הטיפול אחרי חצי שנה שלא באישור רופא העור) יש צורך אולי להתחיל את הטיפול ממש מההתחלה? חצי שנה עד 8 חודשים שוב פעם? בינתיים אפנה לרופאת העור שלי. תודה.

מנהל פורום אקנה, פצעי בגרות