פצעי אקנה.

דיון מתוך פורום  אקנה, פצעי בגרות

30/12/2011 | 19:19 | מאת: אביב גאון

שלום, כבר חצי שנה שיש לי פצעי אקנה על הפנים. וכבר חצי שנה אני מורח לפני כל לילה משחות, ולא רק שבחצי שנה לא היה שום שיפור אבל הייתה החמרה ובשבוע האחרון בכלל הייתה החמרה. המצב שלי לא עד כדי כך קשה, אבל אני מפחד שהוא יהיה קשה. אני מאמין שהאקנה שלי במצב בינוני. כבר ניסיתי 4 משחות {דואק, משהו טבעי, אדפרין ובנזילמצין} וכאמור שום דבר לא עזר לי אפילו במעט. אני כבר מתסוכל ברמות גבוהות כי נמאס לי זה מעצבן אותי. אני שוקל לנסות מכשירים כמו ZAP TANDA או משהו אחר במקום משחות כי הן לא עוזרות לי. מה לעשות?האם יש משהו שאתה מציע? תודה רבה!!

לקריאה נוספת והעמקה

אביב שלום למה הכוונה מאמין שיש לי אקנה בינוני האם נבדקת אצל רופא עור?יכול להיות שמשחות אינן מתאימות לך .ישנם טיפולים נוספים כמו אנטיביוטיקה רואקוטאן אור כחול וכו . לא הייתי רץ לקנות מכשירים בייתיים שתרומתם לריפוי מוטלת בספק . התייעץ עם רופא עור

31/12/2011 | 21:48 | מאת: אביב

התכוונתי לכך שהמשחות שהרופא נתן לי הן לאקנה בינונית. כך כתוב באריזה שלהם. לכן אני בטוח שהאקנה שלי במצב בינוני. בנוסף, רואקטן אני לא אקח לעולם. חבר שלי לקח וראיתי מה התופעות לוואי של זה. איזה עוד אפשרויות יש חוץ ממשחות ורואקטן?? תודה.

מנהל פורום אקנה, פצעי בגרות