שאלה לגבי אקנה כי אני באמצע טיפול אנטיביוטיקה

דיון מתוך פורום  אקנה, פצעי בגרות

05/12/2017 | 09:52 | מאת: יצחק

אשמח מאוד לתשובה! הייתי אצל רופא עור אתמול והוא הביא לי אנטיביוטיקה :דוקסילין כדור אחד בלילה , אדאפרין למרוח לפני השינה , זינדלקין למרוח בבוקר , ונאו מדרול על פצעים נקודתיים. שלוש שאלות!! 1) יוצא בגלל הנאו מדרול שאני שוטף תפנים עם סבון פנים 3 4 פעמים ביום וזה מייבש לי את העור ממש , ישלי במקרה בבית קרם לחום יש אפשרות לשים אותו כדי לתת לעור קצת לחות? או בגלל האנטיביוטיקה לא כדאי? מה מומלץ לעשות? 2) התחלתי תטיפול אתמול וזה נראה יותר גרוע ממה שזה היה יצא לי עוד מוגלה לפנים באיזורים בנגועים שאני מטפל בהם והפצעים גם קצת גדלו זה הגיוני?? זה חלק מהטיפול? אני מאוד לחוץ מזה פשוט! 3)זה טיפול חזק? טוב? מה שהביאו לי? לפי כל המשחות ודברים שרשמתי למעלה מה הרושם מכל זה? תוך כמה זמן אראה שיפור ועבודה טובה של האנטיביוטיקה?? תודה רבה!

לקריאה נוספת והעמקה

בהסתייגות שלא ראיתי מצב פניך איך אוכל להשיב מתי? והאם הטיפול נכון.א. המנע משטיפה מרובה של הפנים ב. מציע לגשת לרופא המטפל לביקורת

11/12/2017 | 14:45 | מאת: יצחק

לגבי קרם לחות זה בסדר לשים?? אם בגלל האנטיביוטיקה(דוקסילין,אדאפרין,זינדלקין,נאו מדרול) יש יובש בפנים אפשר לשים קרם לחות? עדיף שלא? אם כן מתי לשים..

מנהל פורום אקנה, פצעי בגרות