תרופות חדשות וקנבאס בחולי סכיזופרניה

דיון מתוך פורום  סכיזופרניה

20/09/2013 | 12:29 | מאת: rinka1975

שלום, אמי חולה סכיזופרניה כ6שנים, אין לה הזיות אבל יש לי דכאון, ירידה קוגנטיבית, מחשבה לא מאורגנת, ופחדים רבים. היא כל הזמן דורשת שמישהו ישב לידה. יש לי משפחה משלי, היא גרה איתי והתנהגות שלה פוגע בילדים ובמשפחה, מצד שני אני לא רוצה לזרוק אותה לבית אבות כי גם ככה היא אישה מסכנה, ניסינו את כל התרופות ושום דבר לא עוזר. היא נמצאת האי שקט תמידי, מתחננות לעזרה-מבקשת שאתקשר לרופא כל דקה, מתקשרת אלי לעבודה, כל המשפחה סובלת ומתפרקת בעקבות מחלה שלה. אני מחפשת תרופה שיגרום לה להיות רגועה ויציל אותנו ואתה מסבל בלתי פוסק, אפילו תרופה ניסיונית, אפילו סמים.

לקריאה נוספת והעמקה

כדאי לפנות למקום שבו היא מטופלת ולבקש התייעצות עם עוד רופאים במרפאה, גם לגבי האבחנה: אם היא מבוגרת, יתכן שלא מדובר בסכיזופרניה, או בשילוב של סכיזופרניה ושינויים ניווניים מזיקנה (דמנציה), וגם לגבי הטיפול: יש בוודאי תרופות נוספות או שילוב תרופות שלא נוסה.

25/09/2013 | 23:23 | מאת: שמחה

והיכן אתם גרים, אבל אני מבינה את הייאוש הגדול והסבל שנובע מההתמודדות עם המחלה. גם אני התמודדתי עם המחלה הזאת אצל אבי וכולנו סבלנו מזה רבות עד שנפטר לפני כשנה. אני יכולה להמליץ לך על פסיכיאטר מומחה שיושב במרכז בשם פרופ' לבקוביץ שממה שאני יודעת עוזר רבות לאנשים במצבך ובמצב שאני הייתי, ולדעתי יוכל לעזור לכם באבחון מדויק יותר ובהתאמת טיפול טובה יותר.

מנהל פורום סכיזופרניה