״ציר 2 עם/בלי מרכיב אפקטיבי״..?
דיון מתוך פורום סכיזופרניה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, הפסיכיאטר רשם לי באבחנה כך: ״אבחנה לא ברורה, כנראה ציר 2 ברקע, עם/בלי מרכיב אפקטיבי, ספק תהליך״ בשבילי זה סינית אשמח אם תוכל להסביר ולפרט מה פירוש הממצאים האלו.. והאם המשמעות היא שיש או שאין מחלת נפש? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
הפסיכיאטר רשם את העיקר בשלוש המילים הראשונות, שהאבחנה לא ברורה לו אחרי הבדיקה ואין אפשרות לקבוע. לאחר מכן הוא כותב שלוש אבחנות אפשריות שמכסות את רוב ההפרעות הנפשיות האפשריות: הפרעת אישיות, הפרעה של מצב הרוח, סכיזופרניה.