האם זה שווה את הסיכון הפיזי

דיון מתוך פורום  סכיזופרניה

08/08/2017 | 06:18 | מאת: מומו

שלום רציתי לדעת התחלתי טיפול באנטי פסיכוטי אביליפיי 15 מ"ג ועליתי במשקל יותר מ 30 ק"ג מה שמכניס אותי לקבוצת סיכון אחרת של בעיות של ההשמנה כמו סוכרת בעיות בכלי דם ולב. האם שווה להמשיך עם הטיפול האנטי פסיכותי למרות הסיכונים??

לקריאה נוספת והעמקה

עליה במשקל, ובעיקר עליה בסוכר בצום, עליה ברמת השומנים בדם ועליה בלחץ הדם הם גורמי סיכון למחלות לב וכלי דם, כך שעליה של 30 קילו היא תופעת לוואי קשה מאוד. כאשר בוחנים עלות תועלת של טיפול חשוב לדעת עד כמה יש בו צורך או מה הסכנה בלעדיו. כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל על האפשרויות שעומדות בפניך.

08/08/2017 | 21:30 | מאת: א

אפשר תשובות למי שלא למד רפואה? איך נגרמת השמנה? בן אדם אוכל, זה מגיע למערכת העיכול,איפה האוכל מתפרק? חלק ממנו יוצא, חלק ממנו חוזר למערכת הדם. אז נגיד ששומנים עברו חזרה למערכת הדם, אבל איך נוצרים השומנים שמחוץ לשלד ולשרירים ואיפה עוברים הורידים שמובילים את הדם? איך זה יכול להיות שכדור אנטי-פסיכוטי גורם להשמנה אצל אחד ואצלי זה גרם לתת משקל? אריפליי זה אחד הכדורים שלא שמרתי איתו דיאטה ועדיין הביא לתת משקל. וזה נשמע קצת לא הגיוני שאצל אחד זה משמין ואצל אחד זה לא. זה כמו להגיד שג'חנון זה אישי ואחד משמין ממנו ואחד לא. לא מובן למה זה אישי.

מנהל פורום סכיזופרניה