לגביי הזריקה פעם בחודש

דיון מתוך פורום  סכיזופרניה

11/07/2017 | 12:59 | מאת: אפרת

שלום לכם שמי אפרת יש לי בת והיא לוקחת ריספונד 1 מ"ג ביום הרופאה שלה הציעה את הזריקה של פעם בחודש האם הזריקה יעילה ועושה את העבודה כמו הכדור ?? השאלה שנשאלת כאן משום שהבת שלי לא מקפידה לצרוך את התרופה ויש מצבים של חוסר איזון ואז מתחילים התקפים קשים של התפרצויות זעם בפעם האחרונה נאלצנו לפנות אותה למיון בבית החולים כי היה מאוד קשה להרגיע אותה ורק אחרי שהזריקו לה חומר הרגעה גם לאחר מכן היה מאוד קשה לה להירגע כמובן לאחר שהיתה השפעה יומיים היא היתה במיטה ולא תיפקדה כלל . כרגע היא החליטה לעבור לגור עם החבר שלה שאינו יודע את מצבה הסברתי לה שהיא חייבת לקחת את הכדור מידי יום כדי לא לגרום לגוף שלה בילבולים היא אמרה שהיא תעשה זאת והיא תחביא ממנו את התרופות בתיק האישי שלה אני כולי תקוה שהיא אכן תיקח את הטיפול התרופתי כל יום ובזמן אחרת ההתקפים יחזרו והיא לא תחזיק בעבודה ולא עם הבחור כמו שקרה כבר מספר פעמים בעבר. אשמח לתשובתכם בעיניין .

לקריאה נוספת והעמקה
14/07/2017 | 08:18 | מאת: א

הכדורים והזריקות הן לא תרופות אלו חומרים מזיקים שהפסיכיאטרים מציגים אותם כתרופות, ולא מדווחים על הנזקים שלהם לחברות התרופות, הם לא מעבירים להם את המסר שכדורים האלה הם לא פתרון וגורמים לנזקים, ולכן חברות התרופות ממשיכות לייצר אותן ולהרוויח. לכן הבת שלך מפסיקה לקחת אותם. אם הם היו כאלה טובים ומועילים היא לא היתה מפסיקה. לגבי מעבר עם החבר. אם היא לוקחת את הכדורים ומסתירה ממנו, זה לא מומלץ. יש כאלה שלא רוצים לחיות עם מישהו כביכול חולה, לא שזה צודק, אבל זה המצב. ויכול להווצר מצב שברגע שהוא יגלה הוא יפסיק את הקשר. אסור להכנס להריון עם הכדורים אלה ואם הוא ירצה ילדים תהיה בעייה. בעבודה שתסתיר מה שהיא רוצה, אבל עם החבר ממש לא מומלץ.

הזריקה בשם קספליון מכילה פליפרידון שהוא המטבוליט הפעיל של ריספרידון (ריספרדל). כלומר החומר האנטיפסיכוטי הפעיל אחרי הפירוק בכבד. היתרון הגדול בזריקה הוא הרמה הקבועה בדם שלא תלויה בכך ששוכחים כדור אחד. יתרון נוסף של הזריקה הוא שבגלל שאין פירוק בכבד יש פחות סיכוי לשינוי ברמת אנזימי הכבד ולתגובות בין תרופתיות. הזריקה יכולה להינתן גם בשריר הישבן וגם בשריר הכתף.

22/07/2017 | 12:16 | מאת: א

לפי מה שאת כותבת נשמע טוב. מוזמנת לקחת ולבדוק בעצמך אם מה שלמדת נכון. אפילו לא בכפייה כמו שהפסיכיאטרים נותנים, מרצון. הפסיכיאטרים בגלל הכח שנתנו להם החליטו לכפות על אנשים מה רמת פעילות הדופמין שצריכה להיות להם, ועוד עושקים את הקופה הציבורית תמורה ה"טובה" הזו.

מנהל פורום סכיזופרניה