דלקת במפרק בעקבות יישור שיניים
דיון מתוך פורום כירורגיית פה ולסת והשתלות שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בן 27 ובעקבות יישור שיניים פנימי התחילו לי הפרעות של tmj. בבדיקה אצל כירורג הוא אובחנתי בMPD... ארצה לדעת מה הדבר הזה בדיוק.. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
אין לי אפשרות לשאול את הכירורג. ומה זה לא קשור לנושא הפורום? יש לי דלקת במפרק הלסת זה לא פורום פה ולסת?!
אם אתה בא לשמש פה על תקן עציץ, אז עדיף שתסגור את הפורום, להגיד 'צריך בדיקה של רופא' גם אני יודע להגיד.