עצירות אצל ילדה בת שנה וחצי

דיון מתוך פורום  עצירות בתינוקות, ילדים ונוער

26/11/2017 | 13:14 | מאת: רינה

דייר שלום רב , מה ניתן לתת לילדה בת שנה וחצי נגד עצירות שמגיל חצי שנה היתה עם נורמלקס אך לאחרונה התחיל לעשות לה כאבי בטן וגזים נוראים .האם שמן פרפירין מומלץ ? קראתי שלא מומלץ לשימוש ממושך בגלל שמונעה ספיגה של ויטמינים . והאם גם הוא יכול לגרום לכאבי בטן וגזים?מה את ממליצה ? בתודה רבה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, יש מספר סיבות אפשריות לכאב בטן וגזים ולא רק הנורמלקס: לא סיפרת מה קורה עם היציאות , האם יש יציאה כל יום? קשה? רכה? האם חלתה במחלה וירלית לאחרונה שיכולה גם כן להיות סיבה לכאב בטן וגזים. בכל מקרה אפשר לתת שמן פרפין בביטחון , הוא אינו גורם להפרעה בספיגה ש הויטמינים.

27/11/2017 | 10:55 | מאת: רינה

יש יציאה קשה כל יום או יומיים ...הבעיה שנורמלקס חוץ מכאבי בטן וגזים התחיל "לחלק" לה צואה כאילו היא יוצאת רכה אך בכמות קטנה עד 9 פעמים ביום אם אני מעלה לה מינון זה רק מעלה מספר יציאות ביום אך עדיין יוצא כל פעם צואה רכה בכמות קטנה מאוד . מה לגבי שזיף האם מותר להביא לה ?לגבי שמו פרפירין מה המינון ומתי לתת? וכן היתה חולה במחלה ויראלית אך שהורדתי את הנורמלקס ראיתי שיפור בכאב בטן וגזים ומוזר שמגיל חצי שנה היא לקחה אותו ללא כל בעיה ופתאום התחיל לעשות לה בעיות .

מנהל פורום עצירות בתינוקות, ילדים ונוער