פיירוני

דיון מתוך פורום  ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת

09/08/2013 | 15:43 | מאת: איתי

בן 59 מדאיגה אותי נטיה צידית של הפין. לא מפריעה לתפקוד, מזה מספר חודשים. ראיתי שנטילת ויטמין E אולי מועילה!? האם זה אומר שחוזר למצב הקודם?איך בכלל מאבחנים?U.S.? האם יש טיפולים נוספים יעילות מוכחת?? אפשרות כירורגית לא נראית לי!!! האם כל אורולוג מתאים או שיש מתמחים בפיירוני? לתשובתך המהירה אודה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום איתי, אינך בפורום הנכון אך אענה בקצרה. פיירוני היא אכן מחלת עקמת נרכשת של הפין. אם יש לך עקמומיות מציקה כדאי לפנות לבדיקת אורולג ל א רצוי להשתמש בויטמין E למרות שיש כאלו שממליצים. העבודות העדכניות בנושא טיפול למחלת פיירוני מציינות שאין לטיפול זה שום תועלת ואף עשוי גרום לתופעות לוואי משמעותיות בהשפעה על הלב. לצערי אין הרבה טיפולים תרופתיים יעילים למחלת פירוני. ברוב המקרים אם זה משהו שגורם להפרעה תפקודית הפתרון היעיל ביותר הוא ניתוח. יש בארץ מס' מומחים בנושא זה -לצערי איני נוהגת להמליץ כאן על רופאים ספציפים אבל אתה יכול לחפש דרך גוגל, רובם כמובן עובדים בבתי החולים המרכזיים (למשל בילינסון, תל השומרוכו') ודרך קופות החולים.

11/08/2013 | 21:35 | מאת: איתי

תודה, אני מבין שנשאר לי לקוות שזה לא פיירוני,ושהמצב לא יהיה יותר גרוע,כפי שכתבתי לא נגרמה הפרעה תפקודית כלל.אך קיויתי שזה ניתן לתיקון.ויתמין E היה הכי זמין ובינתים לקחתי כוסות של 400 1 ליום.זה ללא מרשם.. מצאתי שכתבת מאמר מקיף בנושא.. וברוב צניעות לא רואה עצמך כמוממחית בתחום...שוב תודה רבה על עזרתך.

מנהל פורום ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת