תל-אביב
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשבוע, שברתי את העצם מסרק מס' 5 ברגל שמאל. שבר שכולל תזוזת עצם קלה, (העצם הקטנה אשר ממוקמת לפני הזרת מתחת לעור). רופא אחד אמר לי שעלי לגבס את המקום ואילו רופא אחר אמר לי שאין אני צריכה לגבס, אלא אפשר להסתובב עם תחבושת ואם אפשר לדרוך על העקב, זה גם בסדר. מה עלי לעשות? כמובןשאני מעדיפה לא לגבס. האם אני חייבת? האם חייבים לגבס. תודה אורנה
שלום אורנה! הכל תלוי בסוג ומיקום השבר, אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל באזור מגוריך ולשמוע להמלצותיו. בברכה