קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בחור שסובל מקריסה קלה בכף הרגל פנימה.. החלק המדיאלי של כף רגל שמאל רגיש קצת ולעיתים אני מרגיש כאבים אחרי פעילות כמו ריצה, העניין הוא כשאני מסובב בסופינציה את כף הרגל אני מרגיש כאב קל בחלק המדיאלי של כף הרגל ולא באיזור הרצועות הלטרליות שאמורות להימתח בתנועה זו (בהנחה שרצועות הן הגורם הבעייתי בדרך כלל)..אז משהו שם לא ברור אשמח לעזרה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום בסמאן! תודה על השאלה. ייתכן וקיימת בעיה של גיד TIBIALIS POSTERIOR. אנא פנה לבדיקת אורטופד כף רגל. ייתכן ויש מקום לביצוע בדיקות דימות לצורך איבחון מדוייק של בעיתך. בברכה