שיקום לאחר שבר ליספרנק
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כשלושה חודשים עברתי שבר ליספרנק בכף הרגל. מאז עברתי ניתוח בו קובעו העצמות בעזרת KW וגובסתי לשלושה חודשים. בסוף החודש אמורים להוריד לי את הגבס (הKW הוצאו לפני כחודש וחצי) והשאל שלי היא כמה זמן לוקח השיקום\הפיזיוטרפיה לאחר הורדת הגבס? אני מבינה שזה מאוד אישי לכל אדם אך הייתי רוצה לדעת זמן ממוצע או סביר להחלמה. תודה רבה, ענת.
שלום ענת! זמן השיקום תלוי בסוג השבר ומידת הנזק שנגרם לכף הרגל וכול להימשך מכמה שבועות עד חודשים מספר. בברכה