ניתוח קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתאריך 10 למרץ עברתי ניתוח בקרסול אחרי ריסוק השבר היה מורכב ובניתוח שמו לדברי הרופא פלטות משני צידי העצם ומסמרים מהערב לעצם אחרי שבועיים הוציאו לי הסיכות מהניתוח שאלתי, האם ניתן לרחוץ הרגל הפצועה (יש לי מגף שרכשתי במיוחד במקום הגבס) אשמח לתשובה בהקדם
שלום דניאל! שבועיים מהניתוח לא אמורה להיות בעיה ברחיצת האזור במיים זורמים, וזאת בתנאי שאין עיכוב בתהליך ריפוי הפצע. בכל מקרה אני ממליץ לך לפנות לאורטופד שניתח אותך ולשאול אותו. בברכה