כאבים באצבע הרביעית ברגל.
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! מזה למעלה משנה, נתפסת לי האצבע הרביעית (לצד האצבע הקטנה) ברגל שמאל.לפעמים אני מרגישה זרמים בה, שאף עולים לכוון הברך.זה בפרט בהליכה ואני נועלת נעליים נוחות לא בעלות עקב גבוה(עקבי נעלי בוקרים-עקבים רחבים) ומשתדלת אימום רחב.במקרי קיצון אני חולצת את הנעל ומעסה בטירוף את האצבע "ושכנותיה". אני אחרי ניתוח פריצת דיסק בצד זה, אך הרופא אמר לי שאין קשר במקרה זה. לצערי, שני אורטופדים לא עזרו לי, וכעת נשלחתי לאולטרסאונד וצילום. אשמח לתשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה