שבר בנביקולרא
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשנה וחודשיים שברתי את עצם הנביקולא, שבר תלישה, הכאבים המשיכו ולאחר ביצוע של CT הגיעו התוצאות ואמרו כך : שבר תלישה בפרצסוס קידמי של הקלקאנאוס, ומוקד גרמי חופשי בסמוך לאספקט בדורסלי. הבנתי שהשבר תלישה קשור לעצם העקב . אבל אני אודה בשביל לדעת מה זה מוקד גרמי חופשי בסמוך לאספקט בדורסלי??
שלום עידן! הכוונה היא או לפרגמנט שנתלש מהעצם ( שבר תלישה ) או ייתכן גם שמדובר בעצם נוספת ( SESAMOID ) שזה ווריאנט אנטומי ובד"כ לא מהווה בעיה. אני ממליץ לך לפנות עם ה Cא לבדיקת אורטופד כף רגל לקבלת תשובה לשאלותיך בברכה