כאב חד בקרסול לאחר ריצה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה תקופה אני לא רץ אבל לפני שבוע עשיתי ריצת בוקר של 10 ק"מ (ריצה איטית) ואח"כ מסיבת פורים שבה רקדתי 3 שעות. אחרי המסיבה הרגשתי כאב חד בקרסול ימין ואני מרגיש את הכאב מדי פעם (פעם פעמיים ביום) בזמן הליכה. האם הדבר יכול לנבוע משבר מאמץ? אף פעם לא היו לי שברי מאמץ או סוג כזה של כאב. אני בן 40 בריא בד"כ, רזה ובעבר התאמנתי בריצות 1-2 פעמים בשבוע. מתי אוכל לחזור לריצה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום זהר! התלונות אותן אתה מתאר יכולות בהחלט לנבוע מפגיעת עומס יתר. אנא פנה לבדיקת אורטופד בהקדם. בברכה