רח' הפרחים 11/1 חיפה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אצל אשה בת 66 התגלה שבר בעצם הקובואיד שפספסו את אבחנתו בשבועיים. מהם הסיכויים להחלמה. בינתיים בוצעה חבישה, הרמת הגפה ושכיבה נוספת בת שבוע. האם יש סכוי לאיחוי מבלי לנתח או עדיף לנתח. כמה זמן עוד הכאבים ימשכו?.ומה הלאה? בברכה, ג.א.
שלום ג.א. שברים בקובואיד בדר"כ אינם מטופלים בניתוח. החלטה סופית ניתן לקבל רק לאחר שיבחנו הצילומים. כדאי לפנות למנתח כף רגל לבדיקה והחלטה בברכה
שלום, לפני חודשיים נפלתי ונחבלתי בכף רגל ימין. הרופאים לא איבחנו את היקף החבלה. עתה מתברר שיש שבר מרוסק של הקובואיד בלי סימני אחוי. שבר קטן בקצה קדמי-דורסלי של הקלקנאוס ושבר נוסף עם פרגמנט נפרד באספקט הפלנטרי של הנביקולר. האם יש סכוי להחלים מ"אוסף כזה" ללא ניתוח? חג-שמח, ג.א.