ניתוח בכף רגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , אני בת 32 , ונולדתי עם CLUBFOOT דו צדדי ,ונותחתי בשיטות שהיו מקובלות בשנות ה-80. לפני שנה התחלתי לסבול מנקעים חוזרים וכאבים עזים בקרסול ימין. בצילום flat top talus go עם פרגמנט גרמי מדיאלי בקסול וכנ"ל ב-CT. מומלץ על ביצע triple arthrodesis עם brostrom . מטרת הניתוח ברורה לי , הרופא אמר לי כי אני אצטרך להיות עם גבס במשך3 חודשים ללא דריכה , ואילו רופא שבדק אותי בטרום ניתוח אמר כי תהליך השיקום יימשך כחודש וחצי בסה"כ במידה והמהלך תקין. אז, למעשה כמה זמן יימשך במידה והמהלך לאחר ניתוח תקין , אני מבולבלת... אשמח לקבל תשובה תודה
שלום נטלי! התקופה המקובלת לקיבוע בגבס לאחר ניתוח TRIPLE ARTHRODESIS היא אכן כ 3 חודשים. בהמשך מתחיל תהליך שיקומי שיכול גם להימשך 6-9 שבועות, הכל תלוי בהיקף הניתוח וביכולת שלך. מאחרל לך החלמה מהירה ורפואה שלמה