שבר עצם המסרק ה5 עם צילומים!
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נקעתי את הקרסול לפני 4 שבועות ורק עכשיו אובחנתי עם שבר בעצם המסרק ה5. אני הולך על הרגל כבר למעלה משבועיים עם כאב מאד מינימלי ומינורי, נפיחות באזור ירדה דרמטית והרגל נמצאת במימדים זהים לרגל שמאל. מה הסיכויים שלי להחלים ללא ניתוח? מה אני צריך לעשות כדי להחלים ללא ניתוח? האם להמשיך לדרוך כל עד אין כאב או לא לזוז בכלל? http://imageshack.us/photo/my-images/821/28637855.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/809/97011771.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/15/32899307.jpg/
שלום גיורא! לא ראיתי את הצלומים, אך כעקרון אם אתה מהלך ללא כאב ואין נפיחות - כנראה שהפגיעה היא מינורית ואין צורך בהתערבות. בכל מקרה , אנא, פנה לבדיקת אורטופד כף רגל באזור מגוריך ע"מ לקבל יעוץ מקצועי לגבי מקרה שלך. בברכה