לכבוד הד"ר שלום רב! לאחר נפילה על הקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
למחרת היה נפיחות. בלי צבעים. הוחלט לשים קרח . מיד לאחר הקרח נהיה קצת צבע.(5 ס"מ) ולאחר יום מהקרח כך זה נראה http://www.myg.co.il/index.php?loc=see&pic=phpkpHxOq.jpg האם הקרח הזיק ? אם לא היה קרח זה לא היה נראה ככה.. האם יכול להיות שהצבע זה בגלל מכת קור מהקרח ? תודה על תשובתך!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עזרא! הסתכלתי על התמונה. ייתכן ומדובר בנקע בקרסול, אך לא ניתן לשלול גם שבר, פנה לבדיקה אצל אורטופד כף רגל וקרסול באזור מגוריך. ככל הנראה אין קשר לקרח. בברכת החלמה מהירה