כאב בבוען ברגל ימין
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי שאלה, יש לי כאב מאוד חמור באצבע ברגל, כבר שבועים הלכתי לעשות מדיקור פדיקור וזה עדין לא עוזר מאוד כואב. מה אתה ממליץ לעשות ומה יש לי? שאני לוחצת על האצבע גם כואב לי והכי כואב בצד ל האצבע
שלום דנה, לא ציינת אם קיים אודם או חום מקומי או סיפור של חבלה. אני מציע תרופות נוגדות כאב למשך מספר ימים ואם לא תחול הטבה עלייך לפנות לאורתופד קרוב למקום מגורייך בברכה
היה לי מוגלה ברגל היום וגזרתי את הציפורן וירד לי דם עכשיו כבר פחות כואב אני בטוחה שזה היה ציפורן חודרנית