כאבים בצידי כף רגל ימין
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 38, עודף משקל. הבוקר התעוררתי עם כאבים בצד ימין של כף הרגל, יש באזור נפיחות ואדמומיות, וראיתי איזו נקודה או שתיים של גבשושית(לא פצע אלא מן נפיחות כזו קטנה). לחיצה על המקום כואבת, וכן גם דריכה על כף הרגל. יש לציין כי אני סובלת מעור יבש בכף הרגל ומזה מספר ימים מורחת משחת דרמקול על כף הרגל וגורבת גרביים למשך הלילה. במידה ולא יעבור עד הבוקר, לאיזה רופא עלי לגשת? האם יתכן כי מדובר בסמפטום של סכרת ? (לפני כשנתיים בדיקות היו תקינות, מאז לא בצעתי בדיקה נוספת) ממה יכול לנבוע כאב כזה? תודה רבה
שלום דפנה! קשה מאוד לאבחן בעיה מתיאוריך, קרוב לוודאי מדובר בזהום מקומי. במידה ולא יחול שיפור או תהיה החמרה - פנה ללא דיחוי לבדיקת אורטופד או רופא עור. ובהמשך בהתאם לממצאים... בברכת שנה טובה וחתימה טובה