כאבים בקרסול - עדכון
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני מס' שנים בעלי נפל מגובה וקיבל מכה חזקה מאוד בקרסול לאחר מס' שבועות הכאבים חלפו ולאחרונה מזה מספר חודשים הכאבים חזרו. הוא עשה צילום קרסול ולהלן הממצאים: בקסול ימין ניצפים שינויים בגבולות המפרק. וגם גופים מסויידים רבים קידמית למפרק SYNOVIAL OSTEOCHONDROMATOSY אבקש לדעת מה זה אומר, האם יש צורך בניתוח? אם כן האם צריך גבס לאחר הניתוח? ובכלל איך אפשר לטפל בבעיה אשמח לתשובה.
שלום דנה, במצב של SYNOVIAL OSTEOCHONDROMATOSIS מדובר גופים מסויידים רבים במפרק, חלקם חופשיים, כלומר נעים בתוך המפרק וגורמים נזק , כאב ונעילות. הטיפול הוא ניתוחי בשיטה ארתרוסקופית או פתוחה (לכל שיטה יתרונות וחסרונות משלה). לאחר הניתוח לא צריך גבס אך צריך טיפול פיזיותרפי אינטנסיבי. בברכה