כאבים בעקב
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מזה כחצי שנה סובל מכאבים בעקב ימין בפרט אחרי מנוחה או בקימה בבוקר כאבים חזקים מטופל בפזיוטרפיה באופן קבוע קיבלתי מדרסי סליקון הכאבים יותר החמירו כמובן כדור אביטרן שלא עזר בצילומים אין ממצא חריג בUS הפאציה הפלנטארית ניצפתה תקינה האבחנה של הרופא PAIN IN LIMB מה שעוד הכאבים עברו לעקב של רגל שמאל כאב קטן מה עושים ואיך ממשכים לתפקד
שלום יניב! אמנם התיאור מזכיר את התמונה הקלינית של PLANTAR FASCIITIS, לא ניתן לתת אבחנה ע"ס תיוארך בלבד, ייתכן ואתה סובל מ BAXTER NERVE IMPINGEMENT. בכל מקרה אתה זקוק לבדיקה מעמיקה של אורטופד כף רגל. ממליץ לך לפנות למומחה באזור מגוריך. בברכה