אנדורציה בעור בבוהן לאחר הורדת גבס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! בהמשך לשאלתי הקודמת לכאבים בעצם הבוהן. היום הייתי בביקור אצל האורטופד(לאחר הורדת גבס לפי שבועיים משברים בפטישונים) בצלום קרסול סמני חבור מתקדמים ,עמדה טובה מאוד, עדיין יש קו שבר דקיק. קבלתי אישור להמשך דריכה חלקית. בנוסף כתב הרופא: אנדורציה בעור בבהון פלנטרלי. השאלה שלי: מה הפרוש ואיך מטפלים בזה. תודה, דוד
שלום דוד, אינדורציה היא קשיון מקומי נקודתי של רקמות רכות. היא מופיע לאחר טראומה או ניתוחים ותיפטר מעצמה. בברכה