תוצאות ct שורש רגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אודה לך אם תסביר לי את משמעות המשפט שנכתב בתוצאות CT: הודגם שבר בחלק הקדמי של עצם העקב הימנית ללא תזוזה מהותית של הפרגמנטים. אני מגובסת עד הברך.מה בדכ זמן השיקום בשבר כזה? תודה מראש על תשובותיך
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרית! לפי תשובת CT את סובלת משבר באזור קדמי של עצם העקב ( ייתכן גם מעורבות המפרק Calcaneo-cuboid ), במידה ומדובר בשבר ללא תזוזה ( וגם בחלק מהמקרים של שבר עם תזוזה מינימלית ) הטיפול הוא שמרני, קרי, קיבוע בגבס למשך כ 6 שבועות ללא דריכה מאחל לך החלמה מלאה