ניתוק קליפתי קצה פטישון חיצוני
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בן 29. נקעתי את הקרסול (נפיחות והמטומה), ובצילום נמצא נתק קליפתי של קצה הפטישון החיצוני. הרופא אמר לי ללכת 6 שבועות עם aircast בלבד, ולא בטוח שהשבר יתאחה. האם יש משהו נוסף שניתן לעשות כדי שהשבר יתאחה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום משה! מבלי לראות את הצלום קשה לתת הערכה מדוייקת של המצב. ייתכן גם שנדרשות בדיקות דימות נוספות מלבד צלום רנטגן ( למשל CT קרסול ). בכל מקרה שווה להגיע להתיעצות של אורטופד כף רגל וקרסול. אם זאת רוב השברים מסוג שתיארת מסתדרים עם קיבוע כמו גבס או מגף שברים. בברכה